Wednesday, May 9, 2012

Assalamualaikum...

Jumaat yang lepas aku teman kakak aku pergi kwsp dekat kajang.betul-betul dekat terminal hentian kajang.kakak aku ni mintak aku teman die pasal die ni nak keluarkan duit kwsp die.tup2 die nak upah aku seratus.ape lagi,start kereta,gerak la.seratus tu.makan pun kenyang.dipendekkan cerita,settle la semua hal die tu.kakak aku pun bank in la kat aku seratus seperti yang dijanjikan.jenuh aku pikir,ape aku nak buat dengan seratus ni.terlintas plak kat pikiran aku ni nak ubahsuai kereta,tapi minor je la.nak ubah major banyak makan duit.aku pun direct pergi kedai accessories dekat sri serdang

 aku pn jenuh nk pikir ape la yg aku nk ubahsuai ni.sembang ngn apek 2,kawtim pny kawtim dgn cost ape semua,aku pun setuju la nak tukar no plat kereta.bagi rare skit memandangkan yang no plat aku tu dh warna kuning.die pny harga pun ok la dalam rm160 mcm tu...tadaaa...tu dia...




























ok tak.boleh la kot.belakang xsempat nk snap picture.lepas tu aku suruh apek 2 bagi garang skit dekat belakang.die bg suggestion sruh aku tinted lampu...jap eh..ak tunjuk pic die..ni sebelum..




































ni selepas...apek tu tgh pasang..




































ok la kot.smpi sini je la ak mrepek.next time ak update lain..chow..

2 comments:

  1. wah...
    untunglah dpt durian runtuh...
    heheehhe



    p/s: dh pandai update blog... bgus..hehhe


    peace

    ReplyDelete